دریافت 2 گیگابایت اینترنت و کد تخفیف مکالمه رایگان همراه اول
نوشته شده توسط : fatemechekin

 نحوه استفاده  شارژ رایگان و مکالمه رایگان همراه اول:

مشترکین همراه اول می توانید با نصب اپلیکیشن ذره بین و بعد از وارد کردن شماره خود از 2 گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند شوید. لازم به توضیح است که این بسته هر ماه قابل تمدید است و تا 30 روز قابل استفاده است و با استفاده از ذره بین و نت رایگان آن میتوانید از نماوا به صورت رایگان استفاده نمایید. برای دریافت اینترنت و اپلیکیشن ذره بین تخفیف میبایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

بسته های مکالمه همراه اول

این سرور برای مشترکین خود انواع بسته های مکالمه همراه اول را در نظر گرفته است اما  طریقه فعال کردن این بسته های مکالمه همراه اول و همچنین طریقه استفاده از ان ها با هم کمی تفاوت دارد برای مثال مشترکین دائمی این سرور برای دریافت  انواع بسته های مکالمه همراه اول ابتدا باید ثبت نام نمایند، یا با شماره گیری کد های دستوری مکالمه رایگان همراه اول  و یا حتی اینترنت رایگان ازاین اپشن های هیجان انگیز همراه اول استفاده نمایند.

اینترنت همراه اول

یکی دیگر از خدمات بسیار ویژه این اپراتور کوپن تخفیف اینترنت رایگان همراه اول است. این سرویس شامل بسته اینترنت رایگان ساعتی و روزانه است، البته بسته های ترکیبی که شامل شارژ رایگان و اینترنت بعلاوه مکالمه رایگان همراه اول است، نیز برای تمامی مشترکین عزیز همراه اول وجود دارد. همچنین بسته های مکالمه همراه اول، به همراه پیامک و اینترنت رایگان یا شارژ رایگان قابل استفاده در سرویس های مشخص شده ای در حوزه های مختلف است. اکثر این بسته های ترکیبی و جذاب دارای اینترنت رایگان در حجم های مختلف برای مشتریان عزیز همراه اول فراهم شده است.

این مطلب در خصوص کد شارژ همراه اول رایگان واقعی و اینترنت بود و برای دریافت کد های تخفیفی بیشتر مانند کد تخفیف تیمچه یا کد تخفیف ایسام کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید. 

منبع: https://takhfifhot.com/%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%87-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84

 





:: برچسب‌ها: کد نت برای همراه اول و ایرانسل , کد شارژ برای همراه اول و ایرانسل , سایت تخفیف هات ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: